"ברור שהיו חטיפות, צריך להגיע למסקנות ולפצות את המשפחות"

זה ברור שהילדים נחטפו והתפקיד שלנו הוא לברר מה באמת קרה שם. לא נוכל להחזיר את מי שנעלם אבל צריך לסיים עם הדבר הזה אחת ולתמיד, להגיע למסקנות ולפצות את המשפחות
איתי גדסי No Comments on "ברור שהיו חטיפות, צריך להגיע למסקנות ולפצות את המשפחות"

סגן השר ירון מזוז: "גם משפחתי נותרה עם סימני שאלה כשדודי נעלם בגיל שנה וחצי וטענו שהוא מת. נעשה כאן עוול לדורות ועל כולנו לעשות הכל כדי לתת מזור ומנוחה למי שנפגע. אני מבטיח שלא נשב בשקט עד שנגיע לחקר האמת"

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין צילום: דוברות הכנסת
זה ברור שהילדים נחטפו והתפקיד שלנו הוא לברר מה באמת קרה שם. לא נוכל להחזיר את מי שנעלם אבל צריך לסיים עם הדבר הזה אחת ולתמיד, להגיע למסקנות ולפצות את המשפחות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הכנסת קיימה היום באודיטוריום ע"ש שפרינצק כנס בנושא היעלמותם של ילדי תימן ביוזמת סגן השר להגנת הסביבה ח"כ ירון מזוז וסגנית יו"ר הכנסת ח"כ נאוה בוקר. באירוע השתתפו יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין, השר ח"כ איוב קרא ויו"ר הקואליציה דוד ביטן. בתום הנאומים הוצג המחזה "חטופים", השופך אור על פרשת "ילדי תימן" ומביא את סיפורה של משפחה אחת שחיפושיה אחרי בניה התאומים נמשכים עד היום.

יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין: "הלב של כולנו נחמץ למשמע הסיפורים האישיים של כל משפחה ומשפחה. לאחרונה חל שינוי בגישה של המדינה לדרישה לחקור את הדברים ואני כולי תקווה שהבדיקה לא תיעצר בחצי הדרך וכל מי שידרוש מידע יקבל מענה. מבחינת הכנסת, נעשה הכל כדי לקדם כל תהליך בחקירה הזו ואני חושב שהגיע הזמן שהאמת תצא לאור. המדינה רק תצא מחוזקת מזה".

ח"כ נאוה בוקר סיפרה לנוכחים כי גם היא באה ממשפחה שבה אחותה ואחיה הגדולים נעלמו ונטען כי הם מתו. "שנים רבות תהינו מה עלה בגורלם של האחים שלי ויכול להיות שהם חיים היום במקום אחר. זהו פשע גדול שקרה למספר גדול של משפחות צעירות והכנס הזה נועד להעביר מסר: למדינה יש אחריות ישירה לפרשה הזו ולכן המדינה צריכה לשאת באחריות! הדבר היחיד שיביא לפתרון מלא הוא פתיחה מלאה של כל תיקי האימוץ והסרת החיסיון מהם".

סגן השר להגנת הסביבה ח"כ ירון מזוז: "גם משפחתי נותרה עם סימני שאלה כשדודי נעלם בגיל שנה וחצי וטענו שהוא מת. נעשה כאן עוול לדורות ועל כולנו לעשות הכל כדי לתת מזור ומנוחה למי שנפגע. אני מבטיח שלא נשב בשקט עד שנגיע לחקר האמת".

השר איוב קרא: "אני נמצא כאן כדי לחזק את ידיכם. העדה התימנית חשובה לי ובשנה האחרונה עשינו רבות למענה כשהבאנו בחשאיות לארץ עולים מתימן שרצו לעזוב בגלל הסכנה".

ח"כ דוד ביטן: "זה ברור שהילדים נחטפו והתפקיד שלנו הוא לברר מה באמת קרה שם. לא נוכל להחזיר את מי שנעלם אבל צריך לסיים עם הדבר הזה אחת ולתמיד, להגיע למסקנות ולפצות את המשפחות".



0 תגובות